Onderstaand vindt u de antwoorden op veel gestelde vragen. Staat uw vraag/antwoord er niet bij neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch op telefoonnummer 085-0250 111

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de verhuur?

Via “Contact” onderaan op de site, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ook bellen. Onze klantenservice verhuur is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Het telefoonnummer is: 085 – 0250 111.

LET OP! Deze tijden staan los van de op en afhaaltijden, deze worden apart met u gemaakt zoals die op de huurovereenkomst staan vermeld.

Help de telefoon wordt niet beantwoord?

Dat is vaak heel vervelend, zeker als u een kleine vraag heeft maar niet onoverkomelijk. Indien wij op productie zijn is er alle aandacht voor dat moment en kunnen wij niet altijd de telefoon opnemen, zelfs niet voor een korte vraag.

We vragen u dan ook dit ons te mailen of gebruik te maken van ons contactformulier, dan antwoorden wij zodra er tijd voor is.

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. In geval van uitzonderingen staat dit expliciet vermeld bij het betreffende artikel of dienst.

Vragen jullie een borg bij verhuur?

Ja u betaald bij ons standaard een borg. De hoogte hiervan is afhankelijk van de gehuurde goederen. Ook vragen wij een dubbele legitimatie t.b.v. adrescontrole (getallen en bedragen mogen dus weggelaten worden!) en een rijbewijs, paspoort of ID card. In het geval u een bedrijf of instelling bent verlangen wij van u een geldig legitimatiebewijs en een kopie inschrijving van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan 1 jaar). De borg word doorgaans binnen 10 werkdagen naar een door u opgegeven rekeningnummer terug gestort. Het is niet mogelijk de borg contant mee te krijgen bij het retourneren van de goederen aangezien wij nimmer contant geld in huis houden. Bij het niet netjes retourneren van de gehuurde materialen en/of bij het afnemen van extra diensten zullen deze met de borg worden verrekend!

Hoe kan ik bij jullie spullen huren?

U kunt uw huur-items online reserveren via onze website. U klikt hiervoor op de “reserveer” link nabij het huur-item. De gereserveerde items worden verzameld op uw eigen “huur pagina”.

Zit er ook bekabeling bij een verhuurset?

Alle sets zijn plug and play. De sets worden compleet geleverd met alle benodigde kabels zodat u geen andere kabels nodig heeft. Bij het niet netjes retourneren van de kabels zal een verrekening gedaan worden met de borg.

Zijn jullie op zaterdag en zondag open?

Wij zijn op zaterdag en zondag NIET geopend.

Als ik op zaterdag iets huur betaal ik dan twee dagen?

Neen, indien u op zaterdag iets huurt en u gebruikt het 1 maal dan betaalt u gewoon 1 huurperiode. Mocht u het twee dagen gebruiken dan betaald u 1,5 keer de dagprijs. Aangezien wij op zondag niet open zijn komt het automatisch op maandag pas retour.

Ik wil spullen huren maar ik heb geen transport. Bezorgen jullie ook?

Wij kunnen het door u gehuurde eventueel bezorgen en indien gewenst opbouwen. Het bezorgen van apparatuur en het opbouwen word u in een separate mail vooraf kenbaar gemaakt.

Als ik verhuur laat bezorgen hoe gaat het dan met de betalingen?

Omwille van veiligheids redenen dient het verschuldigde bedrag vooraf overgemaakt zijn op onze bank- of girorekening. Ook kan men er voor kiezen om een IDeal betaling te doen. De betaal link zal u dan enkele dagen voor aanvang van de verhuur opdracht worden toegezonden.

Ik ben de huurder, maar iemand anders komt het afhalen. Kan dat?

Ja, u kunt zelf de huurder zijn en iemand anders opdracht geven de gehuurde artikelen af te halen onder de volgende voorwaarden:

  • 1) U dient zich als huurder VOORAF (per fax) te legitimeren middels legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) en een kopie bank- of giroafschrift niet ouder dan 30 dagen, en de naam te vermelden van de persoon die de opdracht namens u mag afhandelen en afhalen.
  • 2) Degene die namens u komt afhalen dient zicht eveneens te legitimeren. Hij of zij dient een geldig legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) mee te brengen.
Welke aansluitingen hebben jullie geluidsets?

Indien u zelf een (DJ) mixer wilt aansluiten op onze apparatuur dan kan dat. U dient vooraf even door te geven wat voor een aansluiting u mixer heeft, zodat wij de juiste bekabeling voor u kunnen toevoegen.

Moet ik mij legitimeren bij verhuur en hoe?

U dient zich dubbel te legitimeren met een kopie bank- of giroafschrift of een salaris strookje (niet ouder dan 30 dagen, t.b.v. adrescontrole, alle getallen en bedragen mogen verwijderd worden) en een rijbewijs of paspoort. In het geval u een bedrijf of instelling bent verlangen wij van u een geldig legitimatiebewijs en een kopie inschrijving van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan 1 jaar).

Waarom moet ik mij legitimeren met een bank- of giroafschrift?

De legitimatie van bank- of giroafschrift is noodzakelijk voor de adres controle. U mag vanzelfsprekend alle bedragen afplakken. Let wel het dient een originele bank- of giroafschrift te zijn en geen uitdraai uit de computer. Een afschrift van uw salarisstrook of telefoon provider is ook toegestaan. Deze manier van legitimeren is ons voorgeschreven door onze verzekeringsmaatschappij.

Hoe kan ik mijn huuropdracht betalen?

Nadat u een reservering heeft gedaan in onze webshop kunt u deze gelijk afrekenen. Na de betaling van de reservering krijgt u van ons per mail een bevestiging toegezonden dat uw reservering is omgezet in een opdracht. Hierin staan tevens alle dagen en tijden in vermeld indien u dit komt afhalen.

Kan ik mijn huuropdracht annuleren?

U kunt uw opdracht annuleren door ons onmiddellijk hierover een e-mail te sturen. Doet u dit door onze huurbevestiging aan ons te beantwoorden met daarin duidelijk aangegeven dat u de opdracht niet wenst om te zetten in een daadwerkelijke opdracht. In onze verhuur voorwaarden staat vermeld wat de kosten hiervan zijn en de bijbehorende termijnen.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

In “Account” rechtsboven op de site kunt u altijd eventuele wijzigingen in uw gegevens zoals uw naam, e-mailadres, adressen etc., aanbrengen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar het mijn account icoon rechtsboven de op site. Daar klikt u op “accountgegevens” en vervolgens op wachtwoord vergeten. U krijgt uw wachtwoord per e-mail toegezonden. Indien u deze optie niet kunt gebruiken kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ga naar “Contact” onderaan op de site en stuur ons een e-mail met het verzoek uw wachtwoord door te geven. We zullen u zo snel mogelijk antwoorden.